Monday, November 9, 2009

latest...

hi,bertemu kita sekali lagi..lama gak aku tak update blog ni..nak kata bz,takla bz sgt...tp tu la malas nak menaip panjang2 ni..huhuhu...

btw,fesbuk aku dah bertambah frenlist..sampai adik aku pun jeles..hahaha..jgn marah ek ngah...

skul dah semakin tiba di penghujungnya.smlm (9/11) aku dpt rumours.maybe ada antara cikgu2 option KH dipindahkan ke skolah lain..saper la yang bernasib baik tu...huhuhu...aku??aku tak kisah.nak tukar leh,tak tukar pun takpe.lantak la...ada aku kesah??!!hahahaha!!!yang penting skang,nak tunggu cuti skolah.penat giler nak2 diakhir minggu2 persekolahan ni.tp aku sentiasa rileks..hehehe...

this saturday ada function @equatorial bangi.wat hi tea je.mula2 aku igt mls nak g,tp biler pk,rugi oooo!!!so,aku amik keputusan,utk g ngan asben aku..tp asbenku balik tak ek??huhuhu..takpela,alternatifnya aku akan pk kemudian.huhuhu...

well,sampai sini dulu la..aper2 wa update..adios!!

No comments:

Post a Comment