Tuesday, December 7, 2010

Insan-insan tersayang




wah..ini dah hebat..skali posting,2 terus!!hehehe...

ini la jejaka idaman hati...Encik Mat Anep...


aku kenal asben aku ni masa aku form 2.tp masa tu,musuh giler...hehehehe...kendian,sekelas masa teknik kuantan.tp tak bercinta k...member je...masa tu takde niat nak kapel ngan mamat sengal ni...[hehehehe]...tp..tu lah...jodoh kan..pas bercinta sana sini,akhirnya 2 Jun 2006 tarikh kitorang disatukan...kalo tgk sejarah kitorang ni,mmg lawak la..ramai tak percaya kitorang ni kawin...heheheh...walau bagaimanapun...I LOVE U ALWAYS AND FOREVER.... [terjiwang siut!!]

this is about someone that i love sooooooo muchhhh.....he is so adorable...his name is Mr Comot a.k.a Momot....
ensem tak en Momot ni....ni la pengarang jantung,buah hati,intan payung,bucuk2 aku.umur skang mencecah 4thn stgh.samer ngan usia perkahwinan aku.kejenyer asek tido,makan,tido,makan,tido dan begitulah seterusnya...

yang paling best...dia tau biler mama ni marah,dia dtg dan mengendeng2 kat aku...kekdg nampak muka sedih biler dia nampak aku sedih...kucing pun paham perasaan manusia.dia mmg bijak...tak penah curi ikan grg..ikan pun dia tak sentuh..time makan nasi,tak penah ngiau2..rilek je tgk kitorang mkn nasik.

mknn kegemarannya yogurt strawberi, buah2an,aiskrim dan yang terbaru pengat pisang...tu mmg feveret dia..yogurt lak kalo yang low fat,mmg tak mkn...kek lak kek Secret Recipe je..kelassss kucen aku...

pernah aku tya asben aku..kalo la Momot ni pendek usianya [masa tya tu dah mengalir air mata ni..],asben aku ckp,takkan ada Momot yang kedua...itu la satu2nya Momot...

kami bela dr sebesar tapak tgn aku smpi skang berat dah capai nearly 6kg...kalo la aku kehilangan dia...tak tau la camne jadinya aku....

momot tido lidah terjelir...;p

inilah insan2 yang ada dlm hidupku...actually ada lg..mama,abah,angah dan adik...tp gambor takde aa...hehehehe...walau aper pun,aku SSSSSAAAAAYYYYAAANNNGGG sumer!!!!mmuuaaahhhhsssss!!!!!!

2 comments: